Bilinç ne denli önemli. Gece!

Trol Fotoğraf

Her şer eskimez, Dünya dönmez

Ne kadar olduğumu düşünüyorum; örneğin üzerinde renkli bir kaban elinde “compact” bir makine sırtında bir çantayla sen varsın, ancak, karşımda olmana rağmen, az olduğumu biliyorum, bu yalnızca bir fotoğraf gerçeği, bundan 5-10 yıl öncesine ait olan fotoğraf, yaşanan sende bir İngiliz söylemi olabilir ya da bir rulo “codex”.

Bense imgelemin topraklarındayım, bile değilim, bu obsesif bir durum olabilir sonuçta, kimi dinlerde fotoğrafın yasak olduğunu biliyorum, ancak anlayamıyorum. Sürekli solan bir yazgı anı. Hayır unutkanlık bunu değiştirmezse anımsamakta yetmez, işte bir fotoğrafın en çekilmezi, gerçeği. Anahtar sözcük değişmek, bunu bilemiyorum. Fotoğraf hınç ekininde ve bulma eylemi/sorgusunda şekilleniyor. Fotoğraf gönenç değildir. Horror Photography: Gotik’i anımsama. Anka bir fikir misin? Hep dışarıdayım; anılara saygı gösterin!