Bilinç ne denli önemli. Gece!

Büyük Kurgu





Çoğunlukla bir yola gittiğimizi söylerler, ne zamandır yanımda bana eşlik eden bu hayvan, büyük orman. Hatta göğün dilinde bir çok kişiyi anladık mı Anka… Bir çok şeyin derin ve anlamlı olduğunu ve kendi topraklarımızda rahat bir yazgımız vardır, budur diye düşündüğümüzü… Oysa ben bu istenmeyen tercihin içindeyim, belki, hep.


Bu sisli zamanda yolculuk yapmak, hiç değişmeden, yerimi bu file bırakıyorum. Kurt olmak mı bu, fil olmak mı? Olmayan biraderlerime selam. Büyük kurgu mu? İnanmak istiyorum: büyük evrim, büyük makine..! Biliyor musunuz herkesin bir yeteneği, okulu, klanı var, var mı? Bu fili bırakıyorum, yerimi, size. Dokuz yıl olmuş görmeyeli, kurdum, yokum, yerimi size..! Hayal Hanım, kaldı çokça varılmış hedef, silah, kurşun, kalem.