Bilinç ne denli önemli. Gece!

Şaşkın Ağacın Üzerinde Bir Sürü Kuş

Bekliyorum, şiirden yazıdan vazgeçtiğim. Günce tutalım, günce anımsayalım neyi beklediğimi, ama tuttuğum güncede noksan, hiç başlanmamış gibi. Elim yaza gidiyor, yazdayız ondan. Kış bekleyecek nasılsa. Sıcak ve katı olduğundan mı bekliyorum, mevsimden. Biliyorum hiç gelmeyecek beklenen. Kışa alışacağım, alışmıştım. Hem bunca korku hikayesi yalnız mı kalsın? Sarmaşık veya adı ne olan bitki, görüyorum, ancak merak etmiyorum, böyle bekliyorum, beklediğim yazı, şiir değil ondan merak etmiyorum ağacın adını. Öyle de beklemiyorum yazı, kâhine, dervişe de sormuyorum, yani umudumuz da yok, gelmeyecek büyük inancım, beklediğim artık, bu böyle bellek, binlerce yıllık yazı, neyi bekliyorum, bilmiyorum. Kış gelmiyor. Şaşkın ağacın üzerinde bir sürü kuş!

                                                                                                                     Temmuz-2015