Bilinç ne denli önemli. Gece!

Kıyından Uzakta


Gerçekler bir duygudur, uykusuzluk içimde bir sis, yol bile dindirmez bu ağrıyı. gözüm, gözün mü? Bir Mağribi terki gibi varamazken ona, bahçesine, dilim yetmez her zamanki gibi İspanyolum, ya da ruhum hala kendinden öteye varamadı.

Ellerini görüyorum. bir Barok hüzün var kulağında.  fonun dramatik etkisi diyorum. bir kaç eskil günden kalan. yalnız ölüm, baş ağrısı kalıyor! gelirim ilgilenirim der ateş! duvarı ve kağıdı yazdım, derin denizim neredesin!

Ruhum bir  masanın kenarında, masada yabancı bir şarkı. cesur eşim, derin denizim duyamıyorum, İspanyol kalbim bir Fado belli ki! kış ve okyanus enteresan bir çiçeği anımsatır burcuma. iyi gelmiyor artık, vazgeçeyim mi bahçe, derin denizden, almıyor yanına. her gün daha derinde, kime vardım, kim kaldı! hüzün!