Bilinç ne denli önemli. Gece!

Bayram

Dünyanın bir usu var mı, altı ne üstü ne İbrahim 

Bilemem oğlumun adını İshak. Bunca şey arasında sır. 

Kolayca istifa ederlerdi ben etmezdim bir Cumhuriyetçiyim ya da örneğin.
 
Komünist kızlar, şenlik, şölen giderlerdi bir bayram günü, bayramı da bilmezdim. 

Bir varlığım dağılır gider, ülkem mi var emin değilim. Bilemezdim!
 
Yer gök yeşil, içindeymiş herkes kızım mı var İbrahim.
 
Çıkıp da giderlerdi taaaa, devlet ve saadet ben de isterdim bunu, olmazdı.
 
Kaçıp da giderlerdi taaaa, dışındaymış bankalardan, borsalardan bu da olmazdı.
 
Hakların koruyucusu sen İbrahim ve oğlu gülen İshak yaşında da değilim.
 
Tanrı bağışlamaz beni, gülün rengini isterlerdi,
 
ekmeğin, gülün kendini ne güldüm, ne de bir bahçe, milyon dolar... 

Mavi durur gök, bir hayal bile, değilim. 

Adım sorsalar Kal-el kökünden Kemal 

Tüccar seyyid Ahmet desem, İshak bile değilim! 


Kemal Tekin 10.07.2022